söndag 6 januari 2008

Nu är nog julen slut.......


Det är ju trettondagen idag.

Imorgon så ska jag plocka ner julen i sina kartonger igen. Men det är ju bara 11 månader kvar tills de ska upp igen. Det går fort :)

Vinden spaknade fort. Har varit vindstilla hela dagen. Men det har snöat! Grannen var ute med traktorn och plogade idag. Vi flyttade på bilen annars kommer vi nog inte loss imorgon bitti när vi ska in till Kongsvinger. Det är dessutom sagt att det ska komma mera snö. Närmare bestämt en 16-17 mm.
Det ska väl räcka ett tag tycker jag.

Har tagit några bilder men inte fått dom överförda till datorn än så jag ska se om jag kan hitta en bild från förra vintern med lika mycket snö som nu. Jag är inte så klipsk när det gäller sånt nämligen. Men får försöka lära mig. Kan ju inte lita på att maken är här och kan hjälpa mig hela tiden. Det kan väl kallas feg tror jag ;)

Men man lär så länge man lever heter det ju......

Klems fra nabolandet :)

2 kommentarer:

  1. åå du ska inte nedvärdera dig så... klart du är klips som få...
    gäller bara att ta det steg för steg dårå...
    Tatada!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo Cattis, är så rädd att förstöra eller radera nått på datan, därför är jag nog ganska försiktig. Men övelse gör mester, heter det på norska. :)

    SvaraRadera